W piątek, 15 marca rozpoczęłyśmy z Mamami kurs języka angielskiego! Po dwóch spotkaniach widać wspaniały potencjał grupy, wiele mamy do omówienia i przegadania, oczywiście po angielsku, a czasem po hiszpańsku ;)

Pokój Naukowy, na tle ekranu z wyświetlonym logo  projektu „Mamy Kreatywne Mamy” stoi koordynator projektu (J. Orzeszko)  wraz z prowadzącymi lektorat z j. angielskiego Izabela i Rob Lewis. Pokazują książki do j. angielskiego i przemawiają.

Pierwsze spotkanie zapoznawcze z super prowadzącymi, Izabelą i Robem Lewis przyniosło sporą dawkę informacji o tym, jak wiele nas łączy. Niewątpliwie brytyjski akcent Roba i poczucie humoru obojga prowadzących wnoszą dużo luzu i lekkości na zajęciach. Podczas drugiego spotkania (wtorek, 19 marca) wybrałyśmy się w wymarzoną i trochę szaloną podróż… ale Las Vegas rządzi się swoimi prawami, co się tam wydarzyło - tam już pozostanie :)

Pokój Naukowy, na tle ekranu z wyświetlonym logo  projektu „Mamy Kreatywne Mamy” stoi koordynator projektu (J. Orzeszko)  wraz z prowadzącą lektorat z j. angielskiego Izabela Lewis. Uśmiechają się do roześmianej grupy uczestniczek siedzących przy stołach w kolorze jasnego drewna. Stoły ustawione w długim rzędzie wzdłuż Pokoju Naukowego. Na stołach leżą materiały szkoleniowe i stoją szklaneczki z wodą.

Czas zajęć upływa nam błyskawicznie, na szczęście niebawem znów się spotkamy i sprawdzimy, gdzie tym razem zaprowadzą nas rozmowy w języku angielskim :)

Logotyp Fundacji BGK, logotyp programu Skrzydła dla Mamy, informacja: Projekt dofinansowany przez Fundację BGK w programie Skrzydła dla Mamy - edycja IV

Projekt dofinansowany przez Fundację BGK w programie "Skrzydła dla Mamy" - edycja IV.

Joanna Orzeszko

Fot. E. Pietrzak, E. Szewczyk, J. Orzeszko

Pokój Naukowy, na tle ściany i białych drzwi oraz fragmentu ekranu z wyświetlonym logo  projektu „Mamy Kreatywne Mamy” stoi koordynator projektu (J. Orzeszko)  wraz z prowadzącymi lektorat z j. angielskiego Izabela i Rob Lewis. Pokazują książki do j. angielskiego.

Pokój Naukowy, w centrum ekran z wyświetlonym logo  projektu „Mamy Kreatywne Mamy”. Po lewej stronie przy ścianie stoi prowadzący lektorat z j. angielskiego Rob Lewis, mówi do siedzącej naprzeciwko Niego koordynatorki projektu (J. Orzeszko). Uczestniczki siedzą przy stołach, przed nimi leżą materiały szkoleniowe i książki do j. angielskiego. Filiżanki z kawą.

Przy stołach ustawionych wzdłuż Pokoju Naukowego siedzą uczestniczki i czytają materiały szkoleniowe. Wśród nich stoją prowadzący i pomagają czytać polecenia z kartek. Na stole leżą materiały szkoleniowe i książki.

Pokój Naukowy. Przy stołach, na których leżą materiały szkoleniowe i książki, siedzą uczestniczki i pochyla się prowadząca lektorat Iza Lewis. Tłumaczy zapis na kartce jednej z uczestniczek. W tle duży ekran z wyświetlonym logo Mamy Kreatywne Mamy.

Pokój Naukowy. Przy stołach, na których leżą materiały szkoleniowe i książki, siedzą uczestniczki i pochyla się prowadząca lektorat Iza Lewis. Tłumaczy zapis na książce jednej z uczestniczek

Pokój Naukowy. Wokół stołu siedzą uczestniczki, przed nimi leżą materiały szkoleniowe, filiżanki z kawą/herbatą. Uczestniczki uzupełniają ćwiczenia do j. angielskiego. Prowadzący lektorat, Rob Lewis czuwa pomiędzy paniami i służy pomocą w razie potrzeby. U szczytu stołu, jedna z uczestniczek rozwiązuje zadanie trzymając synka na rękach. W tle regał z książkami.

Pokój Naukowy. Wokół stołu siedzą uczestniczki, przed nimi leżą materiały szkoleniowe, filiżanki z kawą/herbatą. Prowadzący lektorat, Rob Lewis stoi po prawej stronie przy ścianie i tłumaczy uczestnikom zagadnienie. Wszyscy się uśmiechają.

Pokój Naukowy. Wokół stołu siedzą uczestniczki, przed nimi leżą materiały szkoleniowe, filiżanki z kawą/herbatą. Prowadzący lektorat, Rob Lewis stoi po prawej stronie przy ścianie i tłumaczy uczestnikom zagadnienie. Wszyscy się uśmiechają.

Pokój Naukowy. Wokół stołu siedzą uczestniczki, przed nimi leżą materiały szkoleniowe, filiżanki z kawą/herbatą. Prowadzący lektorat, Rob Lewis stoi po prawej stronie przy ścianie i tłumaczy uczestnikom zagadnienie. Wszyscy się uśmiechają.

Kącik dla dzieci wyłożony kolorowymi, miękkimi puzzlami podłogowymi. Grupka dzieci gra na podłodze w grę memory. Najmłodsze dziecko leży na brzuchu i patrzy w obiektyw aparatu. W tle zabawki i pluszowe siedziska dziecięce.

Kącik dla dzieci wyłożony kolorowymi, miękkimi puzzlami podłogowymi. Grupka dzieci gra na podłodze w grę memory. Najmłodsze dziecko leży na brzuchu i patrzy w obiektyw aparatu. W tle zabawki i pluszowe siedziska dziecięce.

Pokój Naukowy. Wokół stołu siedzą uczestniczki, przed nimi leżą materiały szkoleniowe, filiżanki z kawą/herbatą. Prowadzący lektorat, Rob Lewis stoi po lewej stronie słucha w skupieniu wypowiedzi uczestniczki. Po lewej stronie przy ścianie kuca Iza Lewis i rozmawia z grupką dzieci.

 

Pokój Naukowy. Wokół stołu siedzą uczestniczki, przed nimi leżą materiały szkoleniowe, filiżanki z kawą/herbatą. Prowadzący lektorat, Rob Lewis stoi po prawej stronie słucha w skupieniu wypowiedzi koordynatorki projektu (J. Orzeszko).

Pokój Naukowy. Wokół stołu siedzą uczestniczki, przed nimi leżą materiały szkoleniowe, filiżanki z kawą/herbatą. Prowadzący lektorat, Rob Lewis stoi po prawej stronie przy ścianie i tłumaczy uczestnikom zagadnienie. W tle duży ekran z wyświetlonym logo Mamy Kreatywne Mamy.

Pokój Naukowy. Wokół stołu siedzą uczestniczki, przed nimi leżą materiały szkoleniowe, filiżanki z kawą/herbatą. Uczestniczki w skupieniu uzupełniają ćwiczenia do j. angielskiego. W tle regał z książkami.

Pokój Naukowy. Wokół stołu siedzą uczestniczki, przed nimi leżą materiały szkoleniowe, filiżanki z kawą/herbatą. Uczestniczki w skupieniu uzupełniają ćwiczenia do j. angielskiego. Po prawej stronie z przodu prowadzący lektorat Iza i Rob Lewis przygotowują prezentację do wyświetlenia na ekranie.

Pokój Naukowy. Wokół stołu siedzą uczestniczki, przed nimi leżą materiały szkoleniowe, filiżanki z kawą/herbatą. Prowadzący lektorat, Iza i Rob Lewis stoi po lewej stronie przy ścianie i tłumaczy uczestnikom zagadnienie. W tle duży ekran z wyświetloną prezentacją szkoleniową. Wszyscy się śmieją i jest wesoło.

Pokój Naukowy. Wokół stołu siedzą uczestniczki, przed nimi leżą materiały szkoleniowe, filiżanki z kawą/herbatą. Uczestniczki w skupieniu uzupełniają ćwiczenia do j. angielskiego.

Pokój Naukowy. Wokół stołu siedzą uczestniczki, przed nimi leżą materiały szkoleniowe, filiżanki z kawą/herbatą. Prowadzący lektorat, Rob Lewis stoi po lewej stronie przy ścianie i tłumaczy uczestnikom zagadnienie, pochyla się nad laptopem. W tle duży ekran z wyświetloną prezentacją szkoleniową. Wszystkie uczestniczki w skupieniu patrzą na ekran.

Pokój Naukowy. Wokół stołu siedzą uczestniczki, przed nimi leżą materiały szkoleniowe, filiżanki z kawą/herbatą. Prowadzący lektorat, Rob Lewis stoi po lewej stronie przy ścianie i tłumaczy uczestnikom zagadnienie, pochyla się nad laptopem. W tle duży ekran z wyświetloną prezentacją szkoleniową. Wszystkie uczestniczki w skupieniu patrzą na ekran.

Trzy skupione uczestniczki szukają rozwiązania zadania. Przed nimi na stole leżą podręczniki do j. angielskiego.

Pokój Naukowy. Przy stołach, na których leżą materiały szkoleniowe i książki, siedzą uczestniczki i pochyla się prowadząca lektorat Iza Lewis. Tłumaczy zapis na kartce jednej z uczestniczek. W tle regał z książkami. Uczestniczki żywo dyskutują ze sobą.

Pokój Naukowy. Przy stołach, na których leżą materiały szkoleniowe i książki, siedzą uczestniczki i pochyla się prowadząca lektorat Iza Lewis. Tłumaczy zapis na kartce jednej z uczestniczek. W tle regał z książkami. Uczestniczki żywo dyskutują ze sobą.

Trzy uczestniczki siedzą przy stole i prezentują Robowi efekty swojej pracy w podgrupie. Przed nimi na stole leżą podręczniki do j. angielskiego.