Półmetek zajęć z języka angielskiego już za nami. Podczas czwartkowego (11.04.24) i piątkowego (12.04.24) spotkania z Robem Lewisem dowiedziałyśmy się, jak wiele subtelnych (lub mniej subtelnych ;) językowych pułapek może nas spotkać podczas rozmowy w języku angielskim.

Przy stole w Pokoju Naukowym siedzą cztery, roześmiane uczestniczki projektu. Przed nimi leżą książki i ćwiczenia do j. angielskiego oraz materiały szkoleniowe. W tle stoi regał z książkami.

Każdy język może płatać psikusy… a my właśnie podczas tych zajęć powspominałyśmy nasze zabawne konwersacje :) 
Atmosfera nieco spoważniała gdy zagłębiłyśmy się w „czasy”, poćwiczyłyśmy też codzienne, uniwersalne wypowiedzi. Jednak każdy mały i duży wie, że najlepsza nauka jest przez zabawę :) 
So enjoy Your English!

:Logotyp Fundacji BGK, logotyp programu Skrzydła dla Mamy, informacja: Projekt dofinansowany przez Fundację BGK w programie Skrzydła dla Mamy - edycja IV

"Mamy kreatywne Mamy!" - projekt dofinansowany przez Fundację BGK w programie "Skrzydła dla Mamy" - edycja IV.

Joanna Orzeszko

Fot. E. Pietrzak, J. Orzeszko 

Przy stole w pokoju naukowym siedzą uczestniczki projektu, słuchają wypowiedzi prowadzącego Roba Lewisa. Na stole leżą materiały szkoleniowe i podręczniki do j. angielskiego. W tle widoczny kolorowy kącik dla dzieci. Puzzle piankowe leżące na podłodze i pluszowe siedziska dla dzieci. Jedna z uczestniczek trzyma na rękach synka.

Przy stole w pokoju naukowym siedzą uczestniczki projektu, patrzą na prowadzącego Roba Lewisa, który stoi tyłem do nich i pisze zdanie na flipcharcie.  Na stole leżą materiały szkoleniowe i podręczniki do j. angielskiego. W tle widoczny ekran czarnego telewizora z wyświetlonym logo projektu Mamy Kreatywne Mamy.

Przy stole w pokoju naukowym siedzą uczestniczki i prowadzący Rob Lewis. Rob słucha wypowiedzi uczestniczki. Przed nimi leżą książki i ćwiczenia do j. angielskiego oraz materiały szkoleniowe. W tle stoi regał z książkami.

Przy stole w pokoju naukowym siedzą uczestniczki i prowadzący Rob Lewis. Rob wyświetla uczestniczkom materiał na swoim telefonie. Przed nimi leżą książki i ćwiczenia do j. angielskiego oraz materiały szkoleniowe. W tle stoi regał z książkami.

Przy stole w pokoju naukowym siedzą uczestniczki i prowadzący Rob Lewis. Rob wyświetla uczestniczkom materiał na swoim telefonie. Przed nimi leżą książki i ćwiczenia do j. angielskiego oraz materiały szkoleniowe. W tle stoi regał z książkami.

Przy stole w pokoju naukowym siedzą uczestniczki projektu, patrzą w ćwiczenia i książki. Prowadzący  Rob Lewis, który siedzi po prawej stronie i wskazuje ręką do góry.

Stojący przy flipcharcie Rob gestykuluje (w stronę poza kadr) na flipcharcie piktogramy narysowane przez Roba i podpisy do nich.

Dwie uczestniczki siedzące przy stole w skupieniu rozwiązują zadanie i wpatrują się w ćwiczenia do j. angielskiego.

Pokój naukowy. Siedzący z prawej strony Rob pokazuje wyświetlany na swoim notebooku materiał szkoleniowy. Uczestniczki patrzą na Roba i słuchają w skupieniu. Na stole leżą książki i ćwiczenia do j. angielskiego oraz materiały szkoleniowe. W tle stoi regał z książkami. Jedna z uczestniczek trzyma na kolanach córeczkę.

Kącik dla dzieci w Pokoju Naukowym. Na wyłożonej puzzlami piankowymi podłodze siedzą dzieci w otoczeniu pluszowych siedzisk – myszki w kolorze czarno-bladoróżowym, żółte misie. Dwie dziewczynki bawią się książeczkami sensorycznymi.

Pokój naukowy. Siedzący z lewej strony Rob pokazuje wyświetlany na swoim notebooku materiał szkoleniowy. Uczestniczki patrzą ekran telewizora z wyświetlonym logo projektu Mamy Kreatywne Mamy.  Na stole leżą książki i ćwiczenia do j. angielskiego oraz materiały szkoleniowe. W tle duży ekran  Jedna z uczestniczek trzyma na kolanach córeczkę.

Kącik dla dzieci w Pokoju Naukowym. Na wyłożonej puzzlami piankowymi podłodze siedzą dzieci w otoczeniu pluszowych siedzisk – myszki w kolorze czarno-bladoróżowym, żółte misie. Dwie dziewczynki bawią się książeczkami sensorycznymi.

Kącik dla dzieci w Pokoju Naukowym. Na wyłożonej puzzlami piankowymi podłodze leżą pluszowe siedziska dla dzieci – myszki w kolorze czarno-bladoróżowym, żółte misie. Dziewczynka w skupieniu przegląda książeczki sensoryczne.

20240412 DSC 0349

Pokój Naukowy, wokół stołu siedzą uczestniczki i skupione wpatrują się w ćwiczenia. Wypełniają zadanie. Rob pomaga w tłumaczeniu polecenia. Na stole przed nimi leżą książki i materiały szkoleniowe, a także szklaneczki i bidony z wodą.

Pokój Naukowy, wokół stołu siedzą uczestniczki i skupione wpatrują się w ćwiczenia. Wypełniają zadanie. Rob pomaga w tłumaczeniu polecenia. Na stole przed nimi leżą książki i materiały szkoleniowe, a także szklaneczki i bidony z wodą.

Pokój Naukowy, wokół stołu siedzą uczestniczki i skupione wpatrują się w ćwiczenia. Wypełniają zadanie. Rob pomaga w tłumaczeniu polecenia. Na stole przed nimi leżą książki i materiały szkoleniowe, a także szklaneczki i bidony z wodą.

Pokój Naukowy. Przy stoliku siedzą dwie uczestniczki projektu i rozwiązują zadanie w ćwiczeniach. Jedna z nich trzyma na kolanach córeczkę, która bawi się długopisem. Na stole przed nimi leżą materiały szkoleniowe i stoją filiżanki z ciepłym napojem, a także różowy bidon z wodą.

Pokój Naukowy, wokół stołu siedzą uczestniczki i skupione wpatrują się w ćwiczenia. Wypełniają zadanie. Na stole leżą materiały szkoleniowe i podręczniki do j. angielskiego. W tle widoczny kolorowy kącik dla dzieci. Puzzle piankowe leżące na podłodze i pluszowe siedziska dla dzieci. Jedna z uczestniczek trzyma córeczkę na kolanach, a z drugą jednocześnie rozmawia.

Pokój naukowy. Siedzący z prawej strony Rob pokazuje wyświetlany na swoim notebooku materiał szkoleniowy. Uczestniczki patrzą na Roba i słuchają w skupieniu. Na stole leżą książki i ćwiczenia do j. angielskiego oraz materiały szkoleniowe. W tle stoi regał z książkami. Jedna z uczestniczek trzyma na kolanach dwie córeczki.

Przy stole w pokoju naukowym siedzą trzy uczestniczki projektu oraz koordynatorka. Uśmiechają się do mówiącej siedzącej po lewej stronie kobiety. Stojący po lewej stronie  Rob uśmiecha się szeroko. Przed nimi, na stole leżą książki i ćwiczenia do j. angielskiego oraz materiały szkoleniowe. W tle stoi regał z książkami.

Przy stole w pokoju naukowym siedzą uczestniczki i prowadzący Rob Lewis. Rob wyświetla uczestniczkom materiał na swoim notebooku. Przed nimi leżą książki i ćwiczenia do j. angielskiego oraz materiały szkoleniowe. W tle widoczny telewizor, na którym wyświetlane jest logo projektu „Mamy Kreatywne Mamy”.

Przy stole w pokoju naukowym siedzą uczestniczki i prowadzący Rob Lewis. Rob tłumaczy temat żywo gestykulując rękami. Cztery uczestniczki słuchają w skupieniu prowadzącego. Na stole przed Robem stoi szklaneczka z wodą.

Pokój naukowy. Siedzący z prawej strony Rob pokazuje wyświetlany na swoim notebooku materiał szkoleniowy. Uczestniczki prowadzą poważną konwersację między sobą, a Rob przysłuchuje się wypowiedziom. Na stole leżą książki i ćwiczenia do j. angielskiego oraz materiały szkoleniowe. W tle stoi regał z książkami.

Pokój Naukowy, na pierwszym planie ekran laptopa z wyświetlonym logo projektu „Mamy Kreatywne Mamy”. W tle lekko rozmyta widoczna grupa uczestniczek projektu i prowadzący zajęcia Rob Lewis. Wszyscy siedzą przy stole i rozmawiają.